Hvis en ordre fortrydes:

Der er ikke fortrydelsesret når varen er leveret.
I kan i de fleste tilfælde annullere en ordre, før afsendelse har fundet sted.
På visse ordrer kan I blive pålagt at betale et afbestillingsgebyr, som omfatter betaling for det arbejde vi har udført i henhold til aftalen, evt. omkostninger vi har afholdt, eller er forpligtet til at betale.
Kontakt os på ovenstående telefon eller email hvis der er spørgsmål.

Priser og betaling

Alle priser vises eksklusive moms. Leveringsomkostninger fremgår af det endelige tilbud.
De fleste ordrer betales kontant ved køb i webshoppen, hvor vi accepterer alle større
kreditkort – vi tager ikke gebyr, og beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes, men vil stå som reserveret i perioden fra bestilling til afsendelse.
Er du kontokunde og oprettet i vores system, kan du handle på faktura, normalt med 14 dages betalingsfrist.

Levering og emballering

Enhver levering af varerne vil ske efter bedste evne på det aftalte tidspunkt, idet vi gør opmærksom på, at der alene er tale om skønnet leverings- eller afhentningsdato. I kan kun afslå at acceptere levering efter den skønnede leveringsdato, hvis:

– I efter datoen for modtagelsen af vores ordrebekræftelse har sendt os en skriftlig
meddelelse indeholdende en frist for levering, og
– vi skriftligt og udtrykkeligt har accepteret denne frist.

Vi benytter typisk gls til de fleste almindelige handler.

Vi beslutter egenhændigt, hvordan varerne emballeres og pakkes. Pakkemateriale og indpakning medfølger uden beregning og kan ikke refunderes.
Modtager I varer fra os pakket på europaller, fakturerer vi jer europallens pris ved levering, dette vil dog fremgå af aftalen.

Ansvaret for varerne overgår til jer:
– når aflæsning er færdiggjort på leveringsadressen, eller
– på tidspunktet for aftalt levering, såfremt I undlader at acceptere levering af Varerne som aftalt.

Standardprisen for fragt af arkivvarer og lign. er 115kr for den samlede levering.

Fragten er gratis, hvis den samlede ordre overstiger 2500 kr.

Vi leverer som udgangspunkt til kanstenen i Danmark, der kan være gebyr på opbæring eller ikke-brofaste øer.

Leveringstider afhænger af produktet, men fremgår af ordrebekræftelsen.

Mangler og reklamationsret

Vi gør vores ypperste for at varerne på leveringstidspunktet ikke er beskadiget eller
er væsentlig mangelfulde. Skulle der alligevel være noget der ikke er som I forventede bedes I indenfor tre arbejdsdage efter levering af varerne skriftligt underrette os via
www.A4arkivsystemer.dk/reklamation.
På baggrund af vores skøn,vil vi reparere eller udskifte de mangelfulde varer, eller vi kan vælge at tage dem retur og tilbagebetale købesummen til jer.
I kan reklamere over skjulte mangler i 1 år. I skal reklamere straks efter, at manglen er opdaget.
I tilfælde af tvister:
Vi har aldrig været ude for andet end at det kunne klares over telefonen, men, hvis det går op i en spids: Aftalen og enhver tvist eller krav, som udspringer af aftalens indhold, skal afgøres efter dansk ret. Enten af Byretten i København eller Sø- og Handelsretten i København skal udgøre værneting for enhver retssag, søgsmål eller retsforfølgning og behandle enhver tvist, som udspringer fra eller er relateret til aftaler.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Office Trade og opbevares i fem år, hvorefter
oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og
behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på A4 Arkivsystemer.dk er ejer Johnny Ginderskov

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle
tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@a4arkivsystemer.dk

Læs vores fulde Privatlivs- og databeskyttelsespolitik her

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 09.03.2021